קובי פינקלר - המלצה לטיול: מרחבים ירוקים בגזר | ערוץ 20 : כל הכתבות של קובי פינקלר.

קובי פינקלר - המלצה לטיול: מרחבים ירוקים בגזר | ערוץ 20 : כל הכתבות של קובי פינקלר.. — קובי (@kobifin53) may 19, 2021. כל הכתבות של קובי פינקלר. כעת ניתן למצוא בקלות מידע על השירותים שלנו, המוצרים שלנו ועזרים שונים לצורך הדפסה. פרשן וכתב צבאי ברדיו קול חי, מגיש תוכניות ברדיו, כתיבה צבאית בערוץ 7, מבכירי כתבי התיירות מזה שלושים שנה במדיה הדתית, מסקר תרבות לסוגיה. הוא הוסיף ואמר כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם.

היכנסו להכיר את קובי פינקלר, כתב צבאי של ערוץ 7, אתר חדשות ותוכן יהודי המספק עדכונים שוטפים בזמן אמת. ״חבל שלא היו שם המוני הרוגים״. פינקלר שוחח אתמול בשידור עם המגיש באולפן, שמעון ריקלין, בעקבות ירי טילים מלבנון לעבר יישובי הצפון, ובמהלך דבריו אמר: אז קובי סמרנו מנהל אתר אגמון החולה מספר לנו שביום ראשון של חול המועד סוכות הם הולכים לעשות שמה יום נגישות ישראל שזה אומר מה קובי? הפרשן הצבאי של ערוץ 20, קובי פינקלר, פוטר היום (חמישי) מערוץ 20, יממה לאחר שעורר סערה כשדיווח על הנפילות בצפון ואמר:

קובי פינקלר יצא בהתבטאות חמורה נגד הערבים ופוטר | צפו ...
קובי פינקלר יצא בהתבטאות חמורה נגד הערבים ופוטר | צפו ... from images.maariv.co.il
כתב 'ערוץ 20' קובי פינקלר דיווח מירי הרקטות לשפרעם, ואמר: צריך לקחת את זה בפרופורציה, זו לא מלחמת לבנון השלישית. קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי — קובי (@kobifin53) may 19, 2021. ברוכים הבאים לאתר החדש של הדפוס הדיגיטלי קובי רן בעמ. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים ישראלים לאחר נפילת רקטה בשפרעם. לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות. הפרשן הצבאי קובי פינקלר אמר אמש בשידור כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים בעקבות נפילת רקטה.

קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור:

היכנסו להכיר את קובי פינקלר, כתב צבאי של ערוץ 7, אתר חדשות ותוכן יהודי המספק עדכונים שוטפים בזמן אמת. חבל שלא היו שם המוני הרוגים. הפרשן הצבאי של ערוץ 20, קובי פינקלר, פוטר היום (חמישי) מערוץ 20, יממה לאחר שעורר סערה כשדיווח על הנפילות בצפון ואמר: אחרי 10 יממות שידור ראיתי ערבים מוחאים. קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי וסרטון נוסף שמעיד שזה נאמר בכוונה וגם פעמיים: בנוסף, פינקלר משמש גם כמנהל כתבי תחום התיירות והתרבות ברדיו קול חי, עיתון בשבע, ערוץ 7 ונופשים. ערוץ 20 | קובי פינקלר לוקח אותנו איתו לטיול בעמק המיוחד. © סופק על ידי הארץ קובי פינקלר בשידור של ערוץ 20, אתמול צילום: צריך לקחת את זה בפרופורציה, זו לא מלחמת לבנון השלישית. כתב 'ערוץ 20' קובי פינקלר דיווח מירי הרקטות לשפרעם, ואמר: פינקלר שוחח אתמול בשידור עם המגיש באולפן, שמעון ריקלין, בעקבות ירי טילים מלבנון לעבר יישובי הצפון, ובמהלך דבריו אמר: נבנו עמדות תצפית גבוהות, הבריכות נוקו ונחפרו לעומק, הוקמו איים במרכז הבריכות וגם מבני מיסתור לתצפית ולהסבר מצולם של כל הציפורים.

אז קובי סמרנו מנהל אתר אגמון החולה מספר לנו שביום ראשון של חול המועד סוכות הם הולכים לעשות שמה יום נגישות ישראל שזה אומר מה קובי? הפרשן הצבאי קובי פינקלר אמר אמש בשידור כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים בעקבות נפילת רקטה. קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור: הפרשן הצבאי של ערוץ 20, קובי פינקלר, פוטר היום (חמישי) מערוץ 20, יממה לאחר שעורר סערה כשדיווח על הנפילות בצפון ואמר: ערוץ 20 | קובי פינקלר לוקח אותנו איתו לטיול בעמק המיוחד.

מלכיש ועד יואב הכל בשפלה ירוק - טיולים, תיירות ותרבות ...
מלכיש ועד יואב הכל בשפלה ירוק - טיולים, תיירות ותרבות ... from a7.org
כמו כן, משמש פינקלר כמרצה לתנך, צבא וביטחון, תקשורת ותחומים נוספים. במהלך סיקור ירי הרקטות לעבר צפון הארץ היום (ד'), הכתב הצבאי קובי פינקלר אמר בשידור חי כי הם משגרים. הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. פינקלר התייחס לטילים שנורו על יישובי הצפון והוסיף: כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר (חמישי) מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים. קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור: נבנו עמדות תצפית גבוהות, הבריכות נוקו ונחפרו לעומק, הוקמו איים במרכז הבריכות וגם מבני מיסתור לתצפית ולהסבר מצולם של כל הציפורים. במהלך החודש הקרוב, פריחת החלמוניות בגולן בשיאה, מומלץ לטייל במזג אוויר נעים ולחזות בפריחה צהובה ומשגעת.קובי פינקלר 06/10/2019.

לצערנו הירי לא הביא להמוני במהלך סיקור ירי הרקטות לצפון, אמר הכתב הצבאי של 'ערוץ 20' קובי פינקלר בשידור חי כי לצערנו הרב הירי לא הביא להמוני הרוגים.

נבנו עמדות תצפית גבוהות, הבריכות נוקו ונחפרו לעומק, הוקמו איים במרכז הבריכות וגם מבני מיסתור לתצפית ולהסבר מצולם של כל הציפורים. הנהלת ערוץ לא נשארה אדישה: הפרשן הצבאי קובי פינקלר אמר אמש בשידור כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים בעקבות נפילת רקטה. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול (רביעי) על נפילות של רקטות בשטחי הצפון. חבל שלא היו שם המוני הרוגים. פרשן וכתב צבאי ברדיו קול חי, מגיש תוכניות ברדיו, כתיבה צבאית בערוץ 7, מבכירי כתבי התיירות מזה שלושים שנה במדיה הדתית, מסקר תרבות לסוגיה. רקטה כאמור, האמירה של פינקלר עוררה סערה. קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור: בדיווח על נפילת המרגמה במגרש הכדורגל בשפרעם ותחת מ'ערוץ 20' נמסר בתגובה: צריך לקחת את זה בפרופורציה, זו לא מלחמת לבנון השלישית. וסרטון נוסף שמעיד שזה נאמר בכוונה וגם פעמיים: הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים ישראלים לאחר נפילת רקטה בשפרעם.

לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, הוחלט לסיים באופן מידי את ההתקשרות עם מר פינקלר. פרשן וכתב צבאי ברדיו קול חי, מגיש תוכניות ברדיו, כתיבה צבאית בערוץ 7, מבכירי כתבי התיירות מזה שלושים שנה במדיה הדתית, מסקר תרבות לסוגיה. במהלך סיקור ירי הרקטות לעבר צפון הארץ היום (ד'), הכתב הצבאי קובי פינקלר אמר בשידור חי כי הם משגרים. © סופק על ידי הארץ קובי פינקלר בשידור של ערוץ 20, אתמול צילום: קובי פינקלר, יור תא הכתבים הצבאיים ופרשן צבאי בערוץ 20, הצטער בעת דיווחו על כך שהרקטה מלבנון שנחתה במגרש כדורגל בשפרעם לא גרמה להרג רב • פינקלר התנצל והבהיר:

קובי פינקלר בעדכון על התקיפות בעזה | ערוץ 20
קובי פינקלר בעדכון על התקיפות בעזה | ערוץ 20 from www.20il.co.il
אחרי 10 יממות שידור ראיתי ערבים מוחאים. קובי פינקלר סוקר בפניכם ספרים, סרטים והצגות, תערוכות ואירועי תרבות. כשנשאל על ההתבטאות עמד בתחילה פינקלר מאחורי הדברים והסביר כי בשפרעם מחאו כפיים על הירי. הפרשן הצבאי קובי פינקלר אמר אמש בשידור כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים בעקבות נפילת רקטה. קובי פינקלר דיווח על נפילה בשפרעם ואמר בשידור: כתב ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול (רביעי) על נפילות של רקטות בשטחי הצפון. קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור: בדיווח על נפילת המרגמה במגרש הכדורגל בשפרעם ותחת מ'ערוץ 20' נמסר בתגובה:

אז קובי סמרנו מנהל אתר אגמון החולה מספר לנו שביום ראשון של חול המועד סוכות הם הולכים לעשות שמה יום נגישות ישראל שזה אומר מה קובי?

פינקלר התייחס לטילים שנורו על יישובי הצפון והוסיף: הוא הוסיף ואמר כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם. צריך לקחת את זה בפרופורציה, זו לא מלחמת לבנון השלישית. התבטאויות חריגות של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, שהביע אתמול בשידור בערוץ 20 צער על כך שנפילת טיל בשפרעם לא הביאה למותם של אזרחים ערבים, הייתה אמירה אחת יותר מדי להנהלת ערוץ 20, שהודיעה הבוקר (ה') כי היא. הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות. ברוכים הבאים לאתר החדש של הדפוס הדיגיטלי קובי רן בעמ. כתב 'ערוץ 20' קובי פינקלר דיווח מירי הרקטות לשפרעם, ואמר: אז קובי סמרנו מנהל אתר אגמון החולה מספר לנו שביום ראשון של חול המועד סוכות הם הולכים לעשות שמה יום נגישות ישראל שזה אומר מה קובי? קובי פינקלר, יור תא הכתבים הצבאיים ופרשן צבאי בערוץ 20, הצטער בעת דיווחו על כך שהרקטה מלבנון שנחתה במגרש כדורגל בשפרעם לא גרמה להרג רב • פינקלר התנצל והבהיר: © סופק על ידי הארץ קובי פינקלר בשידור של ערוץ 20, אתמול צילום: בנוסף, פינקלר משמש גם כמנהל כתבי תחום התיירות והתרבות ברדיו קול חי, עיתון בשבע, ערוץ 7 ונופשים. היכנסו להכיר את קובי פינקלר, כתב צבאי של ערוץ 7, אתר חדשות ותוכן יהודי המספק עדכונים שוטפים בזמן אמת.

Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama